تبلیغات
روش های کسب در امد نوین - معرفی شرکت بازاریابی شبکه ای AMWAY قسمت دوم
 
درباره وبلاگ




مدیر وبلاگ : محسن صادقی
نویسندگان
صفحات جانبی
نظرسنجی
شما در کدام یک از شرکتهای بازار یابی شبکه ای فعالیت میکنید؟








آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیکی
شماره تلفن
مبلغ به تومان
توضیحات
روش های کسب در امد نوین
پوبا تیم قم
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 :: نویسنده : محسن صادقی

network-marketing-plan-amway-part-ii

در قسمت اول این مقاله که می توانید در لینک رو به رو آنرا مطالعه کنید ، شما با تاریخچه شکل گیری شرکت Amway  ، نتورکرهای برتر و همچنین پلن درامد زایی آشنا شدید . در ادامه به توضیحات مربوط به پلن درامد زایی شرکت ام وی می پردازم :

تخصیص تخفیف به عمده فروشی

در بسیاری از تجارت های وابسته به محصول، هر چه مقدار خرید شما از تولیدکننده بیش تر باشد، قیمت هر واحد از محصولی که دریافت می کنید، پایین تر می‌آید و این یعنی اگر محصول را دوباره بفروشید، ارزش افزوده و در پی آن سودتان بالاتر خواهد رفت. همین روند در Amway هم صدق می کند، منتها کمی متفاوت تر.

sales in amway

در توزیع سنتی محصولات، نیاز است که از قبل صورت کالا را تهیه کنید و در این صورت تخفیفی از پیش برای شما تعیین می شود. اما در Amway، تمام نمایندگی های مجاز، قیمت اولیه را بدون توجه به حجم خرید تعیین می کنند. در پایان هر ماه، حجم کلی محصول خریداری شده از ABO اضافه می شود و تخفیف کلی معمولاً در سیزدهم ماه آینده پرداخت می شود. به علاوه حجم خرید، متشکل از تمام محصولات خریداری شده است؛ بنابراین نیازی نیست که صورت بزرگی از کالا را برای دریافت تخفیف خریداری کنید.

به دلیل طبیعت بین المللی این کسب و کار، انواع مختلفی از کالاها موجود است و مقادیر مختلفی از ارزش افزوده برای محصولات تولیدی Amway در مقایسه با محصولات تولیدی شخص ثالث قابل دسترس است. حجم خرید نیز به جای اینکه براساس هر واحد یا هزینه خرید تعیین شود، با سیستم نقطه ای مشخص می شود. این مقدار در بازارهای مختلف کمی تفاوت دارد. به هر محصول یک Point Value )PV) و Business Volume )BV) اختصاص داده می شود.

PV برای محاسبه درصد تخفیف به دست آمده استفاده می ‌شود. برای اکثر خطوط محصولات اصلی (آن هایی را که Amway تولید کرده است)، مقدار BV معمولاً نزدیک به قیمت فروش عمده، منهای مالیات بر فروش است. مقدار تخفیف پرداخت شده هم با ضرب درصد تخفیف PV در مقدار کلی BV به دست می آید.

تخصیص امتیاز به فروشنده های اصلی

در توزیع سنتی مواردی وجود دارد که در آن یکی از مشتریان شما نیاز به خرید در حجم بسیار بالا دارد، در حدی که بهتر است برای خرید با تولید کننده یا فروشنده های کلی معامله کنید. در این موقعیت، این شما هستید که ممکن است آن ها را از دست بدهید و همین طور در پی آن سودی که برایتان می آورند نیز از بین برود.
مشوقان که در Amway همان افراد مجموعه دار هستند، به زیر مجموعه های خود در این زمینه کمک می رسانند. این طور است که اگر یک زیر مجموعه به حداکثر میزان تخفیف در خرید کلی برسد، باید به طور مستقیم با Amway معامله کند و از توزیع کننده واسطه جدا شود و در واقع یک توزیع کننده مستقیم شود. در این حالت IBO اسپانسر متضرر می‌ شود، در واقع در این شرکت افراد با توجه به جمع فروش شخصی و فروش گروهی، درصد فروش شخصی خودشان و همچنین حجم پورسانت گروهی شان مطابق با جدول زیر مشخص می شود:

amway network marketing pv

وقتی فردی که خود با سازمانش به فروش ۱۰۰۰۰ امتیازی رسید، از بالاسری خود اصطلاحاً جدا می شود، یعنی بالاسری دیگر از پلن حجم فروش و اختلاف درصدها پورسانتی نمی گیرد، برای همین Amway به پرداخت ۴% حق فروشندگی اصلی روی حجم فروش تولید شده از جداسازی ادامه می دهد. یعنی اگر رضا از میلاد با رسیدن به رتبه ۲۱% جدا شود، میلاد از کل سازمان فروش رضا در سطح اول ۴% کمیسیون می گیرد و چنانچه مانند رضا در سازمانش ایجاد گردد، میلاد از سایر ۲۱% ها نیز به صورت درصد های مشخصه، کمیسیون دریافت می کند. با اینکه در حال حاضر تمام IBO ها به طور مستقیم با Amway معامله می کنند، این امتیاز ۴% هنوز پرداخت می شود، اما برای اینکه مستحق این ۴% باشند شرایطی لازم است.
یک IBO اصلی باید مقدار حجم معینی خارج از بازوی جداسازی داشته باشد یا حداقل دارای دو بازوی جداسازی شده باشد. اگر یک IBO دارای چنین شرایطی نباشد، تمام یا مقداری از امتیاز به IBO اصلی و اولیه که شرایط را دارد داده می شود.
در پلن Amway ردیف های لیدرشیپ به صورت زیر می باشد که افراد با توجه به رشد سازمانی می توانند رده مناسب آن را کسب کنند و در کنار کسب مقام و دریافت نشان سینه مخصوص از پاداش های مالی نیز برخوردار باشند:

amway ranks






نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


شنبه 18 شهریور 1396 01:50 ق.ظ
Hey very interesting blog!
چهارشنبه 28 تیر 1396 08:36 ب.ظ
Right here is the perfect web site for anybody who
really wants to understand this topic. You understand so much its almost hard to argue with you
(not that I personally would want to…HaHa). You
certainly put a new spin on a topic which has
been discussed for a long time. Excellent stuff, just great!
چهارشنبه 28 تیر 1396 06:11 ق.ظ
After going over a handful of the articles on your web page,
I truly appreciate your technique of blogging.
I saved as a favorite it to my bookmark webpage list and will be checking back in the near future.
Please visit my website as well and tell me how you
feel.
دوشنبه 26 تیر 1396 07:07 ب.ظ
When I originally left a comment I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on every time a comment is added I receive four emails with
the same comment. There has to be a means you can remove me from that service?
Cheers!
جمعه 23 تیر 1396 12:54 ب.ظ
Hello, I enjoy reading through your post. I wanted to write a little comment
to support you.
جمعه 25 فروردین 1396 02:15 ب.ظ
It's really a nice and useful piece of information. I am satisfied that you simply shared this helpful info with us.

Please stay us informed like this. Thank you for sharing.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر